Rúdfitness

20130505.18-42-06_img_6505.jpgKortól, nemtől és az erőnléttől függetlenül bárkinek ajánljuk, aki vágyik egy igazán kikapcsoló, de szálkás izmokat varázsoló sportra. A szintek egymásra épülnek, és az alapoktól indulnak így nem szükséges versenysportolónak lenni a kezdéshez.

Minden óra tematikusan épül fel. Kezdésnek egy minden porcikát megmozgató bemelegítésre, majd egy 10 perces köredzésre számíthatsz. Ezt követően pattanunk csak rúdra, ahol mindenki saját szintjéhez illeszkedő, de kihívásokat rejtő feladatokat kap. Az óra végeztével pedig lenyújtjuk megfáradt porcikáinkat, hogy megelőzzük a nem várt fájdalmakat.

Szintrendszer:

  • Kezdő/1-es,2-es szintű óra: Ez az óra ajánlott, ha még nem próbáltad ezt a sportot, illetve abban az esetben is, ha már próbáltad, de még nem voltál sok órán.
  • Középhaladó I./3-as szintű óra: Ez az óra ajánlott, ha már találkoztál nehezebb erőelemekkel, de még nem tudod magabiztosan elvégezni azokat.
  • Középhaladó II./4-es szintű óra: Ez az óra ajánlott, ha már magabiztosan végzed el akár a nehezebb erőelemeket is és szeretnél újabbakat megtanulni.
  • Haladó I./ 5-ös szintű óra: Ez az óra ajánlott a gyakorlott rúdfitnesseseknek, akiknek nem akadály az erőelemeket akár kombinálva elvégezni, de szeretné szinten tartani magát és emellett új elemeket is megismerne.
  • Vegyes szint/1-es szinttől 5-ös szintig: Ez az óra ajánlott bármelyik szintről érkezőnek. Kezdőtől Haladó szintig.

Az órára elengedhetetlen felszerelésed: kényelmes rövidnadrág, laza felső egy sportmelltartóval és egy zokni, ha a fázós lábúak táborát erősíted. Törölközőt és vizet mindenképpen hozz magaddal, mert megizzasztunk.

Megjegyzés: Amennyiben 18 éven aluli vagy szükségünk lesz egy beleegyező nyilatkozatra, melyet szüleid töltenek ki és hitelesítenek. Az ehhez szükséges iratot tőlünk tudod elkérni személyesen vagy e-mail formájában.

További képek itt!